joi, mai 21, 2009

Grad de inteligenta, facultate vs gradinita

Am cateva zile, in special de cand a dat caldura si au aparut gratarele in spatele caminelor, de cand incerc sa imi dau seama daca e un camin de studenti, cat de cat cultivati, sau o cresa cu pretentii si aere de studentie. De ce zic asta? pentru ca ascult de cateva zile cantari la chitara din gama...Phoenix, Pasarea Colibri, Beverly Craven, Vama Veche samd, sau in surdina si decent Abba, si la polul opus te trezesti in zori de zi cu "minunatele" vesnic Libere la Mare- Andres (credeam ca o data cu disparitia lor au disparut si toate materialele audio-video, se pare ca nu), si mai nou cu "Nu mi-e frica de Bau Bau", urmata de o melodie dedicata dragului "haiduc" al junglei "Tarzan"...Zau acum ...cer prea mult? Mi-am format eu in creier sistemul de manele -blocking, dar totuuuusi!
Stiu ca pe unii nu ii duce mintea prea departe, si stiu ca gusturile nu se discuta, dar SE POT IMBUNATATI! Pentru cei interesati, exista in Iasi Opera, teatru, Filarmonica, nu stati in padure, si va asigur ca nu sunteti la Pre-school din moment ce a dat Domnu' si mai holbati ochii, cand va mai impinge nevoia, la chestiile alea din fata voastra care se numesc profesori universitari, sau asistenti sau ce'or fi ei. Stiu ca nu's toti pe placul vostru..., dar cand au specimene de genul in fata lor, pot fi invinovatiti, zau?!!
Sunt pro-pastreaza copilul din tine...dar nu in forma asta de manifestare:D
Pentru toti ceilalti care trec prin "placute" momente asemanatoare, multumesc ca existati, e bine ca nu sunt singura, as fi inceput sa imi pun intrebari...

A! La Multi Ani! Constantinilor si Elenelor!!! Sa traim !

Un comentariu:

Unknown spunea...

La multi ani!