duminică, mai 24, 2009

Daca eram...

Desi e duminica, si e doar aproape 13, eu mi-am facut si siesta de pranz, ce sa fac:))) imi place mie (a se citi TREBUIE) sa ma trezesc in unele zile din astea cu noaptea in cap. Dar, lasand lucrurile de genul deoparte, am primit o leapsa dragalasa de la Mihaela si, asa cum s-a regasit ea in unele raspunsuri, asa m-am regasit si eu...You'll see...

Dacă eram o lună, aş fi fostdecembrie (sunt prea multe evenimente si sarbatori dragi mie-aproape in fiecare zi pentru cunoscatori- si iubesc sa fac/ primesc cadouri)

Dacă eram o zi a săptămânii, aş fi fost sâmbătă clar

Dacă eram o parte a zilei, aş fi fost - seară (dupa cum v-am mai marturisit si cu ceva timp in urma, nu sunt "fan lumina")

Dacă eram un animal marin, aş fi fost – calut de mare (nu ar semana cu mine? )

Dacă eram o direcţie, aş fi fosttot înainte

Dacă eram o virtute, aş fi fost sinceritatea

Dacă eram o personalitate istorica, as fi fost hmm taugh one, Nefertiti poate ( Egiptul ma intriga)

Daca eram o planetă, aş fi fost - Venus?:)) (cuz' "Men come from Mars, women come from Venus" si chiar daca ma mai enerveaza uneori si ma trezesc zicand "Ce-as fi facut eu daca eram barbat!" tot nu as schimba asta.Sac!)

Dacă eram un lichid, aş fi fost un ceai aromat :P

Dacă eram o piatra, aş fi fostsmarald (as vrea eu:)))

Dacă eram o pasăre, aş fi fosthm, intre papagal si gaita:)) va las pe voi sa va amuzati cu raspunsul

Dacă eram o plantă, aş fi fost -iasomie, definitely

Dacă eram un tip de vreme, aş fi fostninsoare (de fiecarea data de ziua mea ninge cu fulgi maaaari 8->)

Dacă eram un instrument muzical, aş fi fostchitara

Dacă eram o emoţie, aş fi fost - bucurie

Dacă eram un sunet, aş fi fost vantul printre copaci sau apa izbindu-se de stanci

Dacă eram un element, aş fi fostapă

Dacă eram un cântec, aş fi fost aleg unul doar pentru starea de spirit de acum: Doris Day- Que sera sera

Dacă eram un film, aş fi fost Sound of Music (tot in ton cu "the mood" now)

Dacă eram un serial, aş fi fost nu pot alege doar unul, ar fi prea mare discriminare. Deci: Friends, Gilmore Girls şi Sex and the City

Dacă eram o carte, aş fi fost un nume e cam greu, ceva intre Dostoievski - Marquez- si scriitorii Romantici= un nebun indragostit de viata si iubire

Dacă eram un personaj de ficţiune, as fi fost :)) majoritatea celor pe care-i plac, ajung la ghilotina sau sa sara de la geam, deci...unul care nu ajunge asa:D

Dacă eram un fel de mancare, aş fi fostsalata boef?!

Dacă eram un gust, aş fi fost picant

Dacă eram o aromă, aş fi fost – ceva cu iasomie, trandafir si ghimbir

Dacă eram o culoare, aş fi fost roşu

Dacă eram un material, aş fi fost matase

Dacă eram un cuvânt, aş fi fost supercalifragilisticexpialidocious

Dacă eram o parte a corpului, aş fi fost ochi

Dacă eram o expresie a feţei, aş fi fostzâmbet

Dacă eram o materie de şcoală, aş fi fostdesen/arte plastice (sa poata copiii sa picteze cu degetele pe..orice...in voie..Nimeni nu-ti va critica atat de mult ne-cuvintele)

Dacă eram un personaj din desene animate, aş fi fost - Jerry (or Baby Jerry-"En garde")

Dacă eram o formă, aş fi fost cerc

Dacă eram un număr, aş fi fost8

Dacă eram o maşină, aş fi fost mini-cooper (ma face sa ma gandesc la melodia din The Wizard of Oz :)) )

Dacă eram o haină, aş fi fost blugi

Si cum mi-a placut leapsa, mai ales ca asa mi-am raspuns si eu la unele intrebari, am sa dau mai departe leapsa lui Somnulescu, Laurei, Mihaelei, si lui Stef.

Un comentariu:

somnulescu spunea...

am primit leapsa asta de la 2 persoane :D
yaaay \:D/