marți, mai 12, 2009

Deseurile nu sunt gunoaie!

Deseurile nu sunt gunoaie!
Mi-am dat seama cat de usor pot muri bunele obiceiuri sau, mai bine zis, cat de usor le facem noi pierdute. Daca pentru cateva luni in Germania sau USA am invatat ca sacul galben e pentru cutare deseuri sau cutare container e pentru altele; odata ajunsa in Romania singura schimbare in aceasta directie a fost separarea sticlelor (si asta numai in foarte putine zone). Spre rusinea mea, nu am facut nimic in privinta asta (sau, ca sa ma scuz, nu stiu cat de multe puteam face). De curand am vazut prin Bucuresti cateva sisteme de colectare selectiva, dar fara ajutorul nostru acestea nu vor trai prea mult. Asa ca, pentru cei care nu stiu, campania nationala "Viata dupa colectare" lansata de Mai Mult Verde si Coca Cola HBC Romania, alaturi de Eco-Rom Ambalaje SA ne ajuta implementam campania ( promoveaza pe blogul tau, Twitter sau Facebook) si sa o facem cunoscuta. Poate in curand vom intra si noi, cum se spune "in rand cu lumea" si vom ajuta la reciclarea deseurilor.

Niciun comentariu: