miercuri, februarie 11, 2009

Never say never...

...Inca o dovada de "Never say never"...dap, recunosc mi-a trebuit mult timp pana cand sa zic "Hai sa o fac si pe asta ...sa-mi mut gandurile aici pe blog. Poate asa imi mai scutesc prietenii de anumite povesti sau...poate ca asa o sa reuseasca si ei in sfarsit sa ma urmareasca in ...:D, si o zic la modul cel mai sincer, involuntara si inocenta mea incoerenta de care ma fac vinovata de cele mai multe ori. Vi s-a intamplat de multe ori presupun ,din diverse motive( la mine e o de cele mai multe ori si o teribila incapatanare...) sa spuneti NU VREAU?! sau...Fac ca mine, nu ca voi!Nah! Ei bine, spre disperarea mamei am facut asta inca de la nastere...dap..eu sunt mai incapatanata si mai ...pe dos ..si am ritmul meu. Asa ca, acum...acum adica dupa ce in sfarsit nu-mi mai striga nimeni in ureche "Pune mana si scrie! m-am pus si eu pe...treaba???!! Pentru ca vreau eu, nu pentru ca imi spuneti voi...Da, stiu...aveati cele mai bune intentii. Dar azi am fost fetita care nu l-a mai luat pe NU in brate si ...o sa vedem ce va iesi.
...Zilele trecute am creat deja un soc unor buni prieteni cu incalcarea unui "never say never" asa ca...m-am gandit sa le mai provoc unul...acum insa in sfera pozitiva-so to say.

Niciun comentariu: