miercuri, februarie 11, 2009

Oh des fufes!! te iubesc

Lamurire:)))Asta ca sa nu sperii pe cei ce nu inteleg numele ales...In traducere libera" Oh Mon Dieu!" ...si pentru ca presupun ca pe unii i-am bagat si mai mult in ceata cu "traducerea" am sa va fac o confesiune:) I Love "Friends" .Daca va intrebati WHY? Why not!...Pentru ca mi-au bucurat zilele ani de-a randul, pentru ca desi am vazut serialul de ...(ssshht) inca mai reusesc sa o mai faca, pentru ca ma regasesc pe mine si prietenii mei in multe din acele momente mai haioase sau mai putin credibile pentru unii...lumea poate fi insa atat de surprinzatoare, de imprevizibila si de haioasa incat, daca imi veti spune ca nu ati trait asa ceva...nu am sa pot spune decat: Imi pare rau pentru voi! Pentru ca imi amintesc mereu ce multe avem de pretuit si cat de mult trebuie sa profitam de timp...
Azi mi-a zis o prietena "te iubesc" si mi-a marturisit ca am avut cea mai "normala" reactie, celorlati parandu-li-se putin ciudata afirmatia. Si ma intrebam din nou WHY? Pentru ca nu obisnuim sa o spunem des? sau pentru ca trebuie sa se mai intample unele incidente mai placute sau...mai putin placute ca sa spunem asta si, atunci cand o spunem sa ni se reproseze ca suntem putin "zguduiti" de ce s-a intamplat??! Sau pentru ca avem grija sa schimonosim un simplu cuvant si sa-l facem "ubesc", "ubex", "luv u", te ubi"....ALO! traim in Romania si vorbim o limba, zic eu chiar frumoasa. Deci, de ce reactia asta?!
Asa ca, desi le-am zis deja...va iubesc si eu pe voi copii!
Ps: ..si pe Booha..se stie...am trecut azi pe langa o camera de camin si am auzit o chitara...Stiu ca nu erai tu, dar...:) mi-am amintit cu drag
si ...da..de aici reactia"Oh, des fufes!"(Oh Mon Dieu!) e asa de greu sa primiti/spuneti asta?!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

;;) si eu te iubesc....:P

Anonim spunea...

cine e Booha?