joi, martie 18, 2010

Be selfish, Be Happy!

Acesta era statusul unei prietene si m-am gandit ca e dragut, dar mai ales, ca are si dreptate...Imi placea sa cred ca unii oameni inteleg prietenia la un alt nivel, si chiar daca de unii ma despart 1-2 kilometri, iar de altii un pic mai mult, treaba asta cu internetul si telefonul cred ca ne-a apropiat mult mai mult pe unii dintre noi...Acum e drept ca toti suntem ocupati si avem o mica lume a noastra in jurul careia ne invartim, doar ca sunt mici lucruri care ne/va dau de gol cum ca de fapt unii dintre ar putea sa isi faca timp sa mai zica un salut, o vorba acolo de dragul vremurilor nu de altadata, dar celor de acum, asa cum pretind a se intitula...Asa ca, acelora dintre cei pe care i-am neglijat poate, le spun Salutare si toate cele bune:), oricat de ocupata cred ca am reusit sa las loc de cateva cuvinte:)...celorlati, spor la cutivat Farm Ville sau mai stiu eu ce:) Nu trebuie sa ne amintim cand avem nevoie, sau cand ne plictisim,ci oricand, sau din orice lucru bun, gest, pur si simplu ca acei oameni sunt acolo...
Pana la urma definitia nu doar a prieteniei, dar a relatiilor inter-ce vreti voi ramane la latitudinea noastra, noi o cream. Asa ca Be selfish, Be Happy!;)

Niciun comentariu: