sâmbătă, aprilie 04, 2009

Proiectul NESCAFE si la IASI


Proiectul "Statiile de cafea" Nescafe desfasurat in intervalul 1- 30 aprilie 2009 a ajuns si la Iasi. Acum asteptarea autobuzelor si tramvaielor va fi poate un pic mai confortabila si mai suportabila. Am zarit prima astfel de statie in Piata Unirii. Nu am apucat sa testez canapeaua, dar lumea parea destul de relaxata si multumita de noua idee:). Sa speram ca nu vor fi vandalizate (prea curand). La mai multe astfel de statii si pofta la cafea!

3 comentarii:

stefanP spunea...

am testat-o eu.. e faina. dar ma gandeam ca nu va tine prea mult in piata unirii.. stim cu totii cine isi pierde timpul pe acolo si cine ne fura noua din genti, posete etc.. ;)

somnulescu spunea...

sa speram ca rezista, eu unul crezusem ca au facut stand de cafea sau ceva de genu :D

somnulescu spunea...

ieri am vazut un ...erm aurolac dormind acolo
cool o_O