marți, martie 17, 2009

De cate ori?:)

Mi s-a spus uneori ca am defectul de a ma supara usor pentru unele lucruri, dar in acelasi timp ca iert prea usor sau, poate mai bine zis...prea repede:-??. Asa sunt eu, imi place sa trec repede peste anumite lucruri care mi se par motive inutile de cearta, unele sunt copilarii..poate ale mele...poate ale celor din jur. Insa cand este suficient? Cand poti spune: Gata!!!! pana aici! cand e vorba de prietenie, si aici ma refer la oameni cu adevarat importanti, pe care ii iubesti" no matter what" chiar daca s-a mai intamplat sa fie si ceva motive mai serioase, pana la urma am trecut peste, caci :D vorba aia...dragostea este singurul lucru care nu conteaza de cate ori il imparti, niciodata nu se va micsora. Si totusi, cand ti se aplica un tratament extrem de genul " n-ai tu treaba" vs telefoane in toiul noptii, incerci sa-ti dai seama ce anume e "wrong" cu tine...sau ce e cu acea persoana. Si apoi te intrebi...intr-o prietenie, vorba aia "neconditionata", in care nu masori cine, ce , cand a facut , cat...de cate ori ierti? de cate ori trebuie sa iti pui problema..." Man I need my dignity back!"...Poate ma lamuriti si voi? Ca eu ....

3 comentarii:

Anonim spunea...

Stiu ca sunt ultimul care ar trebui sa raspunda, dar cred ca iti dai voie sa ierti atat timp cat simti ca merita. La un moment dat, insa incepi sa te intrebi daca mai merita sau nu. Iar raspunsul la asta e simplu: o sa iti dai seama ca nu merita tocmai pentru ca ti-ai pus intrebarea. Iar pentru asta, acum, Adina, nu poate sa imi para decat rau.

Anonim spunea...

te superi prea repede? e normal, esti femeie :P
faza ciudata e ca ierti prea usor...ca de obicei femeile nu iarta usor, indiferent de cat de grava e problema :)

Ada spunea...

@cosmin: da, ajungi sa iti mai pui intrebari cand esti dat la o parte, si iti pui semne de intrebare cand inca iti pasa, nu de alta:D, dar la un moment dat, o cam iei razna...
@somnulescu: da:)))cred ca sunt sado-maso...I like people to get used to me forgiving them, si atunci "vor mai comite cate una" on and on and on and on...:-@