joi, februarie 26, 2009

Hai cu etichetele...

Cred ca, mai nou...am o problema:-? Stiu ca toti pun eticheta pe domnisoarele care merg la o cafenea, intr-un bar ceva si cer o apa plata cu lamaie..si gata, toti sar cu eticheta- snoaba sau mai stiu eu. E drept, se intampla deseori sa fie apa plata de fite- idee preconceputa. Mergi la Mall si vezi ca-si ia una o salata si o apa...si iar zici"Ia uite si la aia! si aici sunt doua variante: 1. Nu are bani, dar vrea sa se defileze la Mall, si 2. Uite la aia...nu cumva sa se ingrase! Ok...stiu, se intampla sa aveti dreptate uneori, dar s-a gandit careva ca unui om poate chiar ii este necesar sa manance/ bea numai anumite chestii? Ca deh, nu suntem toti rezistenti la toate nebuniile cufundate in uleiul ala refolosit de la (u fill in the blank here) ? Mi-am luat azi o salata si am primit o privire de genu'. Ce sa zic! Care e mai snob?Avem etichete pentru cei ce mananca sanatos sau care au voie numai de anumite chestii si gata??!!! Pofta buna la gratare in sange si sucuri cu acid!(Ps: Nici macar nu suport apa plata;)

2 comentarii:

Anonim spunea...

totusi cine pune etichete de genul?

Ada spunea...

:))Da, cine?