marți, februarie 17, 2009

3 in 1...

...Am fost acum cateva zile la secretariat. Da, stiu, probabil acum chicotiti si-mi urati:bafta! Dar nu mai e chiar asa. De cam 2-3 anisori se pare ca secretarele nu se mai ocupa atat de mult cu Solitaire sau aerobic :d, ci au devenit un pic mai sensibile la cerintele noastre (sau am avut doar eu noroc?). Cert este ca, daca altadata era cel mai probabil sa vorbesti singur cand aveai nevoie urgenta de o adeverinta, foaie matricola, diploma s.a.m.d, acum cineva chiar te asculta, ba mai mult, se pare ca vrea sa te si ajute. Asa se face ca, daca inainte trebuia sa vii neaparat cu un pachet de cafea, ceva bombonele sau flori, acum aceste simpatice personaje chiar le refuza sau nah, le accepta in masura in care tu te simti bine sa le oferi si aplici metoda" hit and run". Stiu ca "intentia conteaza" si un gest cat de mic face mai mult, dar...:-?? Si ca sa imi intelegeti dilema: o studenta, putin disperata sa rezolve o problema s-a gandit probabil sa rasplateasca ajutorul doamnei secretare si, dupa indelungi multumiri, am auzit un " Asta este pentru dumneavoastra!" Doamna era putin cam ocupata si fara sa se fi uitat, i-a aruncat un politicos"Va rog, nu e cazul". Studenta noastra insa s-a simtit poate obligata sa lase acel ceva, si a zbughit-o pe usa, timp in care mi-am intors capul si am observat privirea nedumerita si oarecum incurcata a doamnei- era un plic de 3 in 1 :D . Ma gandesc acum, poate cineva i-a zis domnisoarei "Ia si tu acolo o cafea" si ...acesta fu rezultatul interpretarii ei...Si ma intreb, in cazul acesta, mai conteaza intentia? Sau mai bine ramai la un simplu" Multumesc!"..."Ai , n-ai, dai?!"....

Un comentariu:

Anonim spunea...

poate la voi la secretariat...la mine e la fel